Izzah Ali Akbar :)

4:07 PM

Photo: b-o-r-i-n-g :) tralal ~
Haha , saya ciplak gambar dia dekat FB ;D

Hello . Hola . Holi :D Hahaha. Dia Izzah . Dia comel , baik , rajin , friendly and lawo ~ Dia suka bergambar . Best lah kawan dengan dia. Sumpah tak mengenal perkataan BOSAN pun kalau kawan dengan dia. Ouh dia ada sorang kakak angkat yang sama asrama dengan saya. Haha kakak angkat dia PAI dan saya pula TAPAI. Hahaha gelak besar saya sorang sorang. Haha . Heyhey dia hebat dalam bidang stalk stalk ni tau .  Hah , dia ada buat post pasal saya :D

  Click untuk pergi blog dia yang ohsem ;)

                  Dia lahir 19 Januari 1999 . Sekolah kat SMK Convent Klang .Duduk semestinya kat Klang . Takkan duduk Perak kot . Muahaha . Eheh nak tau tak ? Haritu saya stalk gambar dia kat FB . Semua cun cun , lawo lawo dan comel comel belaka. Seriously tak tipu . Tak percaya ? pergilah tengok FB dia . Click gambar dia yang kat atas tu ;) Dah tengok ? Betulkan ? Saya mana ada tipu . \\Woot woot//. Dah lah. Dah banyak pasal dia. 

You Might Also Like

0 comment(s)