Barbie :)

3:13 PM

Wahhhh , wanginya. Thankyou thankyou :D

  •  Ohhh, #pemalas yer.. Hhahaha. #Ehh saya yang buat akak rajin ? Haha sorry :b
  • #Ehh tak #hot ke ? Setahu saya akak ni #HotMeletopTebabuummm *jatuh guling guling*
  • Akak kan #Barbie :) Barbie tu kan teramatlah cantik kan ?
  • Wahhh , tahu tak. First saya nampak akak , saya fikir. #Ehh ni ker @yayalyko ? Sebab first first akak follow saya kat twitter. The mention 'Hye' kat saya. Then , #Ehh siapa @yayalyko ni ? aku kenal ke ? Next , saya text @fauziahefni "sape @yayalyko ?" Dia cakaplah "Ohh , tu Kak Dayah. Akak tu cantiklah kenapa? " Saya ceritalah yang akak follow saya then mention saya semua tu"
  • Saya mencari punya cari. Sampai saya tanya @Eijat_syahmitto pasal akak. Secara tidak langsung terjumpa adik angakat @yayalyko *batuk batuk*
  • Hm , macam tu lah saya kenal akak :) Ngee :D
  • Budak malang yang couple dengan saya tu ? #Ehh bukan @AfzaAfiqah lahhh. 
  • #Maigaaddd kenapa dia ?
  • Kitorang kawan jelah :b
  • Siapa ? Nak tahu siapa ? nanti saya DM akak link page #BUDAKBERTUAH actually xD
  • Page tu dah lama dah saya buat. Tapi saya tak tayang kat orang malu. *tutup muka*
  • Whatta ? @amanlaaa ? Hhaha dia rapat dengan saya. sampai dia tweet "Tapai adik angkatku".
  • FYI , kitorang tak declare pun #BerangkatAngkat ni.
  • Dia yang menggedik *ops terlepas*
  • Hhahaha lawak lah.
  • #Ehh saya baca post akak yang lama lama dulu. 
  • #SoooooooooSweeeet x)
  • Hhahahah.
  • Ayat dia pun boleh tahan jugak :P
  • Okay lah cer tengok bawah ni :)
  • Saya edit untuk akak ;D

@yayalyko
That's it ! :) Bubye #BudakSlimBarbieGirlBudakCantikDanHot
IKLAN ! 
 Tweet ini ditemui di laman profil @amanlaa di twitter.com sewaktu pukul 3.32 petang pada hari Rabu bersamaan 29 Mei 2013. Pengguna twitter ini boleh dikatakan iri hati terhadap seorang budak yang comel lagi baik bersama gadis yang comel , cantik dan baik hati plus hot meletop kebabummm. Sekian iklan di khairulidzwan.blogspot.com :)


You Might Also Like

0 comment(s)