Berhabuk

8:51 AM

First , saya nak mintak maaf manyak manyak sebab dah lama giloss tak update belog. Hmmm , sekarang ni kan dah start cuti. So, nanti saya post manyak manyak. *Kalau saya rajinlah* Hmmm  , so nak maafkan tak ? heeeheee. #Ehh dah Holiday kan ? Hmm , sekejap je dah Holiday. Then , sekejap je dah Trial lastly sekejap je dah PMR. Waduhhhhh. Sangat sangat scary weh :/ Hope semuanya berjalan lancar seperti mana Allah tetapkan. Stop about that. Hmm, korang dah plan nak buat hape hape cuti ni ? Haaa mesti banyak bende enn korang nak buat. Buat benda yang berfaedah tauuuu. Heheheee. Kalau plan nak bercuti , jangan lupa ajak saya eh ? Hahahaha Jkjkjk . Hope #TheBestThingIEverHave ada time cuti ni. Hopefully . Out of Idea. Aaarghhh ! Kita sambung lain kali je eh? Ada kerja ni. Kerja apa ? Buat Birthday Video untuk my Lovely AYAH :) *saja je nak bagitau* Nak tengok ? Nanti saya post :P Dahdah banyak bende kena buat ni. Heehehee. Bye. Semoga Ketemu ya ? Assalamualaikum.

You Might Also Like

0 comment(s)