SlimKu ;'D

10:35 AM

Heyyy , It's ZAYN MALIK ^^




  • Okay ;) Bagus kann ? Hhaha Small things.
  • Alaaaaa , kenapa The End.
  • Hmm , tak seronok lah.
  • Haha #BarbieItuPlastik .
  • Biarlah dorang. Barbie memang plastik pun.
  • Tapi cantik ! :)
  • Yeap , semua tu milik Allah.
  • Hm , betul betul ! xD
  • Kalau akak tak mention saya , saya tak follow akak tahu.
  • Hahaha sebab saya tak kenal.
  • Tapi disebabkan akak mention , saya tertanya tanaya #Ehh dia dia kenal aku ke ?
  • Apa ?
  • Ramai cakap saya dengan dia ?
  • Oh , tidak kenapa dia ?
  • Semua sweet.
  • Post post akak yang lepas.
  • Semuanya sweet.
  • #JiwangSangat Hahahah xD
  • #Ehh saya bukan adik angkat dia okay ?
  • Hhaha saya tanak mengaku.
  • Cemmane boleh rapat ?
  • Hmm , saya taktau.
  • Tanyalah dia :D
  • Dia yang rapat dengan saya.
  • Bukan saya yang rapat dengan dia ^^
  • Akak tahu dan takut ?
  • Kenapa pulak ?
  • Haaaa ~ Kantoi  #stalk ex xD
  • Yeahhh ~ Kita tak kacau dia kan cantik ?
  • Alright saya akan palau dia 200% 
  • Hhaha kesiannn dia xD
  • Hmmm , dia kecoh eah ? Okayokay
  • #Promise saya tak bagitau ^^
  • That's it :)






  • That's all. Hmm , *Waving hands with a tears.*

    You Might Also Like

    0 comment(s)