Thankyou Thankyou ♥

5:18 PM


Dah tengok blog yang cantik tu ? Itu milik BudakSlim .Dia punya blog serba Pink dan serba Zayn Malik. Al maklumlah peminat tegar Justin Bieber One Direction kannn.Emotion Smiley - Happy  Thankyou for the post. Thank you thank you. I really appreciate it.Emotion Smiley - Heart Thanks sebab sanggup korbankan masa untuk tweet dengan saya. Korbankan masa untuk update blog yang lama tak bukak Emotion Smiley - Wink . Kenapa bila nampak terus admire ? Hohohoh. Muka saya suci ke ? Aik ? cem pelik je. Muka akak lagi putih lah. Means lagi putih lagi suci Emotion Smiley - Sun Glasses Saya budak hot ? Erkk . No comment Emotion Smiley - Confused. Kalau gila tu saya boleh terima sebab ramai orang cakap cemtu Emotion Smiley - Sad About saya suka someone , hm saya sendiri tak pasti siapa orang tu. Emotion Smiley - Unsure Boleh tak akak yang cerita ? *kalau boleh* Aminnn #MogaKitaKekalBestieSelamanya . Sayanngggg akak jugak Emotion Smiley - Tash Okay Byebye  Emotion Smiley - Smile

Kalau nak usha blog dia , kena tanya tuan dia eh :

You Might Also Like

0 comment(s)